Попаснянська міська військова адміністрація

Поштова адреса для листування: 61003, м.Харків, майдан Конституції, 1, під'їзд 4

Аналіз

впливу регуляторного акта -

рішення Попаснянської  міської ради «Про затвердження

Порядку видачі дозволу на експлуатацію об’єктів поводження з

небезпечними відходами на території м.Попасна»

 

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв'язати

шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінки

важливості цієї проблеми.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2002 № 1218

«Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на

утворення та розміщення відходів» суб'єктам господарювання для отримання

лімітів на утворення і розміщення відходів необхідно отримати дозвіл на

експлуатацію об'єктів поводження з небезпечними відходами, який видається

органом місцевого самоврядування у порядку, визначеному законодавством.

Проблема полягає в тому, що на теперішній час порядок видачі

зазначеного дозволу на загальнодержавному рівні не визначено.

Прийняття регуляторного акта - рішення Попаснянської міської ради

«Про затвердження Порядку видачі дозволу на експлуатацію об’єктів поводження

з небезпечними відходами на території м.Попасна» дасть змогу привести процедуру

видачі дозволу на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами

відповідно до вимог чинного законодавства та забезпечити прозорість і ясність

здійснення цієї процедури.

2. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за

допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання.

Визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових

механізмів і потребує вирішення шляхом затвердження сесією Попаснянської

міської ради Порядку видачі дозволу на експлуатацію об’єктів поводження з

небезпечними відходами, необхідність якого обумовлена Законом України «Про

відходи», Постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2002 № 1218 «Про

затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на

утворення та розміщення відходів» і Постановою Кабінету Міністрів України від

21.05.2009 № 526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів

дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».

У разі не запровадження регуляторного акта суб'єкти господарювання

будуть позбавлені можливості отримувати ліміти на утворення та розміщення

відходів.

3. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана

за допомогою діючого регуляторного акта або внесення змін до нього.

Відсутній діючий регуляторний акт, за допомогою якого може бути

розв'язана визначена проблема.

4. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого

регуляторного акта, у тому числі здійснення розрахунку очікуваних витрат

та вигод суб’єктів господарювання, територіальної громади та органів

місцевого самоврядування внаслідок дії регуляторного акта.

При подальшій дії цього рішення Попаснянської міської ради очікується наступне.

 

 

 

 

Сфера інтересів

Вигоди

Витрати

Для територіальної

громади міста

Запобігання забрудненню

навколишнього

природного середовища

Економічні витрати відсутні

Для       суб’єктів

господарювання

Створення   умов   для

отримання   лімітів   на

утворення та розміщення

відходів;    забезпечення

експлуатації      об’єкта

поводження             з

небезпечними відходами

відповідно   до   вимог

законодавства

Витрати,    пов’язані    з

підготовкою документів для

отримання         дозволу,

відповідно   до   чинного

законодавства

Для        органів

місцевого

самоврядування

Нагляд та контроль у

сфері    поводження    з

небезпечними відходами

Витрати,    пов’язані    з

підготовкою документів для

отримання         дозволу,

відповідно   до   чинного

законодавства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

При впровадженні зазначеного проекту рішення відсутні додаткові витрати

у всіх сферах інтересів.

 

5. Визначення цілей державного регулювання.

Метою регуляторного акта є розроблення порядку видачі дозволу на

експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами відповідно до

Закону України «Про відходи» і який до цього часу не визначений на

законодавчому рівні.

Зазначений дозвіл входить до пакета документів, який мають подавати

суб'єкти господарювання до Державного управління охорони навколишнього

природного середовища в Луганській області для отримання лімітів на

утворення та розміщення відходів.

Невидача дозволів на експлуатацію об’єктів поводження з небезпечними

відходами є підставою для відмови суб'єктам господарювання у розгляді

Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища у

Луганській області пакета документів, безлімітного утворення відходів

виробничої діяльності та забруднення ними навколишнього природного

середовища.

Крім того, за порушення вимог чинного законодавства до суб'єктів

господарювання Державною екологічною інспекцією в Луганській області буде

вжито відповідних адміністративних санкцій.

6. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів

досягнення визначених цілей, у тому числі тих, які не передбачають

безпосереднього державного регулювання господарських відносин.

Альтернативним способом досягнення визначених цілей могло б бути

затвердження процедури видачі дозволу на експлуатацію об'єкта поводження з

небезпечними відходами на загальнодержавному рівні. На теперішній час

термін внесення змін і доповнень до існуючої нормативно-правової бази не

встановлено.

 

 

 

 

Затвердження порядку видачі дозволу на експлуатацію об’єкта поводження

з небезпечними відходами є найбільш досконалим способом досягнення

визначених цілей. Перевага запропонованого способу полягає, насамперед у

забезпеченні впорядкованого механізму дозвільної процедури.

Іншим альтернативним способом є існуючий стан, що полягає у

відсутності визначеного процесу видачі дозволу. Відсутність прозорої

процедури  видачі  дозволів  на  експлуатацію  об’єктів  поводження  з

небезпечними відходами є підставою для відмови суб'єктам господарювання з

боку Державного управління охорони навколишнього природного середовища

в Луганській області у затвердженні лімітів на утворення та розміщення

відходів.

7. Аргументація щодо переваг обраного способу досягнення визначених

цілей.

Прийняття саме цього регуляторного акта дасть змогу здійснювати

процедуру  видачі  дозволу  на  експлуатацію  об’єктів  поводження  з

 

небезпечними


відходами  прозоро,  з  урахуванням  інтересів  суб'єктів

 

господарювання, а також забезпечить експлуатацію об'єктів поводження з

небезпечними   відходами   з   дотриманням   вимог   природоохоронного

законодавства.

8. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених

проблем шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

З прийняттям запропонованого регуляторного акта буде досягнуто

розв'язання зазначеної проблеми через упровадження механізму видачі дозволу,

що  забезпечить  запобігання  забрудненню  навколишнього  природного

середовища  небезпечними  відходами  шляхом  дотримання  суб'єктами

господарювання вимог природоохоронного законодавства у сфері поводження з

відходами.

9. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі

прийняття запропонованого регуляторного акта.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта можливе досягнення

визначених цілей через упорядкування процедури видачі дозволу на

експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами та приведення її

відповідно до вимог чинного законодавства у дозвільній сфері. Дозвіл

видається адміністратором дозвільного центру з видачі документів дозвільного характеру

Попаснянської райдержадміністрації після перевірки наданого пакета документів і на

підставі сесії Попаснянської міської ради про надання дозволу на

експлуатацію об’єкта поводження з небезпечними відходами.

Це спонукатиме суб’єктів господарювання до дотримання вимог природоохоронного законодавства у сфері поводження з відходами.

 

10.


Обґрунтування


можливості досягнення визначених цілей з


найменшими витратами для суб’єктів господарювання, територіальної

громади та органів місцевого самоврядування.

Досягнення  визначених цілей  не  залежить  від  витрат  суб'єктів

господарювання,   територіальної   громади   міста,   органів   місцевого

самоврядування та не супроводжується ними.

 

 

 

 

 

 

11. Обґрунтування щодо вигод, які виникатимуть внаслідок дії

запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати у

випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені.

Вигоди, які виникатимуть внаслідок дії регуляторного акта, не можуть

бути визначені кількісно. До якісних показників належать:

- запобігання забрудненню навколишнього природного середовища

шляхом забезпечення експлуатації об'єкта поводження з небезпечними

відходами відповідно до вимог природоохоронного законодавства;

- дотримання суб'єктами господарювання вимог природоохоронного

законодавства у сфері поводження з відходами.

 

12.


Оцінка  можливості  впровадження


та  виконання  вимог


регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи

державної влади, місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання, які

повинні впроваджувати та виконувати їх.

Упровадження регуляторного акта та виконання його вимог не залежить

від ресурсів органів місцевого самоврядування, а суб’єкти господарювання

несуть витрати, пов’язані з підготовкою документів для отримання дозволу,

відповідно до чинного законодавства.

13. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого

регуляторного акта.

Єдиним зовнішнім чинником, який може вплинути на дію запропонованого

регуляторного акта, будуть зміни чинного законодавства у сфері поводження з

відходами. При їх виникненні регуляторний акт підлягатиме коригуванню.

14. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта.

Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється до

прийняття порядку видачі дозволу на експлуатацію об'єктів поводження з

небезпечними відходами на загальнодержавному рівні.

У разі потреби до регуляторного акта вноситимуться зміни за підсумками

аналізу відстеження його результативності.

15. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

До кількісних показників його результативності належить кількість:

- виданих дозволів;

- скасованих рішень виконкому міської ради про надання дозволу на

експлуатацію об’єкта поводження з небезпечними відходами;

- одержаних в Державному управлінні охорони навколишнього природного

середовища в Луганській області лімітів на утворення та розміщення

небезпечних відходів.

16. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися

відстеження результативності дії регуляторного акта у разі його

прийняття.

Результативність   дії   цього   регуляторного   акта   буде   постійно

відстежуватися відділом житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та землеустрою виконкому Попаснянської міської ради шляхом ведення обліку видачі дозволів на

експлуатацію об’єктів поводження з небезпечними відходами на території міста

та отримання суб’єктами господарювання в Державному управлінні охорони

 

 

 

 

навколишнього природного середовища в Луганській області лімітів на утворення

та розміщення небезпечних відходів.

Розробник проекту рішення Попаснянської міської ради та

аналізу його регуляторного впливу: відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та землеустрою виконкому Попаснянської міської ради, каб.32,тел.2-10-89

Зауваження та пропозиції надсилати в письмовому вигляді протягом

одного місяця починаючи з дня публікації регуляторного акту за адресою:                                                       м.Попасна, вул. Мічуріна,1, каб. 32 або 26; тел. 2-10-89, 2-03-89, а також електронною поштою: [email protected]

 

Важливо!
  • Надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони, Державної прикордонної служби України
  • Просимо надавати інформацію про цивільних громадян Попаснянської територіальної громади поранених/загиблих внаслідок ворожих обстрілів для передачі Міжнародному Комітету Червоного Хреста.
  • До уваги внутрішньо-переміщених осіб Попаснянської міської територіальної громади
  • Як вберегтися від коронавірусу
  • Що робити при надзвичайній ситуації


  • Робоча група з розробки Стратегії Попаснянської ОТГ

    Реформа оплати праці

    Реформа оплати праці

    Оперативна інформація

    Оперативна інформація

    Єдина система місцевих петицій

    Електронні петиції