|
Аналіз впливу регуляторного акта: проекту рішення виконавчого комітету Попаснянської міської ради «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Попасна на 2018-2022 роки» Підготовлений аналіз впливу регуляторного акта: проекту рішення виконавчого комітету Попаснянської міської ради «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Попасна на 2018-2022 роки» (далі - Аналіз), розроблено відповідно до вимог Законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» від 11 березня 2004 року № 308. Назва регуляторного акта: проект рішення виконавчого комітету Попаснянської міської ради «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м.Попасна на 2018-2022 роки». Регуляторний орган: виконавчий комітет Попаснянської міської ради Розробник проекту регуляторного акта: відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та землеустрою виконавчого комітету Попаснянської міської ради.
Контактний телефон: 064-74-2-10-89, 064-74-2-03-89 У процесі підготовки Аналізу було здійснено наступне: 1. Визначено проблеми, які передбачається розв'язати шляхом державного регулювання У зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами» від 21 січня 2010 року №1825-VI, до повноважень органів місцевого самоврядування віднесені повноваження щодо затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних та рідких). Також Постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» встановлено, що норми утворення побутових відходів використовуються під час розрахунків витрат з їх вивезення. Хотілося б зазначити, що кожним з підприємств міста проведено аналіз своєї діяльності та вони зазначають, що з року в рік кількість сміття у місті лише збільшується. Таким чином, норми надання послуг із вивезення побутових відходів є важливим показником у системі санітарного очищення міста Попасна. який є необхідним для: - використання під час планування робіт з організації збирання, зберігання, перероблення, утилізації, захоронення побутових відходів; - визначення необхідної кількості обладнання для збирання, зберігання та перевезення побутових відходів та обслуговуючого персоналу у сфері поводження з ними; - розрахунків вартості послуг із вивезення побутових відходів. Затвердження норм надання послуг із вивезення побутових відходів сприятиме поліпшенню санітарно-епідеміологічного стану міста, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ та є актуальним для забезпечення стабільної роботи підприємств-виконавців послуг із вивезення побутових відходів, а також дозволить їм покращити свій фінансовий стан, підвищить якість надання послуг із вивезення побутових відходів та рівень організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами. Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Також вище зазначену проблему неможливо вирішити за допомогою наявних регуляторних актів, оскільки наявних регуляторних актів стосовно регулювання зазначеного питання виконавчим комітетом Попаснянської міської ради на даний час не було прийнято. Розв’язання існуючої проблеми можливо лише шляхом регуляторного акта – рішення виконавчого комітету Попаснянської міської ради «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Попасна на 2018-2010 роки». 2. Визначені цілі державного регулювання Метою прийняття рішення виконавчого комітету Попаснянської міської ради є затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Попасна на 2018-2020 роки. 3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення вищезазначених цілей. 3.1. Визначення альтернативних способів Визначено наступні прийнятні альтернативи:
3.2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілі Оцінка впливу на сферу інтересів держави
3.3. Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
3.4. Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.
Що до другої альтернативи, то слід зазначити, що вона є найбільш оптимальною та вигідною з точки зору досягнення зазначеної мети. Також вона сприятиме дотриманню принципів статті 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»
5. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми Механізмом розв’язання вище вказаної проблеми є прийняття рішення виконавчого комітету Попаснянської міської ради «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м.Попасна на 2018-2022 роки». З метою забезпечення інформованості громади та суб’єктів господарювання про прийняте рішення виконавчого комітету Попаснянської міської ради, воно буде оприлюднене на офіційному веб-сайті Попаснянської міської ради та в міськрайонній газеті «Попаснянський вісник». Також при прийнятті запропонованого акта будуть діяти наступні механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем: – установлення норм надання послуг з вивезення побутових відходів у залежності від джерел їх утворення; – планування робіт з організації збирання, зберігання, перероблення, утилізації, захоронення побутових відходів; – упровадження договірних відносин між споживачами та виконавцями послуг із вивезення побутових відходів; – підвищення рівня організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами та якості послуг із вивезення побутових відходів; – застосування заходів адміністративного впливу до осіб, які порушують вимоги щодо поводження з відходами під час їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, видалення або захоронення. Додатково повідомляємо, що Державне підприємство «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України розробило НОРМИ надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Попасна на 2018–2022 роки: Норма надання послуг з вивезення великогабаритних відходів (ВГВ) в житловому секторі складає – 0,08 м3 на рік на одного мешканця. Середня щільність твердих побутових відходів, які утворюються у житлових будинках, а також на підприємствах, установах і організаціях, складає – 167,92 кг/м3.
Мінімальні норми надання послуг з вивезення рідких відходів
6. Обґрунтування можливості досягнення мети. Збільшення фінансових надходжень стабілізує роботу підприємств, що сприятиме поліпшенню санітарно-епідеміологічного стану в місті Попасна.
7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковим або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби до регуляторного акта вноситимуться відповідні зміни, у тому числі за підсумками відстеження його результативності. 8. Визначення показників результативності дії регуляторного акта Кількісними показниками результативності дії регуляторного акта є: - обсяг наданих послуг із вивезення побутових відходів; - рівень оплати послуг із вивезення побутових відходів; - звернення громадян щодо надання послуг із вивезення побутових відходів; - складені адміністративні протоколи та обсяг сплачених штрафів за порушення вимог щодо поводження з відходами. 9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта Відстеження результативності дії регуляторного акта буде здійснюватися на підставі статистичних даних шляхом підрахунку кількості обсягів наданих послуг із вивезення побутових відходів, рівня їх оплати, звернень громадян щодо незадовільного надання послуг із вивезення побутових відходів, складених адміністративних протоколів та сплачених штрафів за порушення вимог щодо поводження з відходами, наявності несанкціонованих звалищ відходів. Базове відстеження результативності дії цього рішення буде здійснено через шість місяців після набрання його чинності. Повторне відстеження планується провести через рік після набуття чинності регуляторного акта. За результатами буде можливо порівняти показники базового та повторного відстежень. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін до регуляторного акта. Періодичне відстеження планується проводити один раз на кожні наступні три роки, починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного відстеження результативності. Заступник міського голови Д.В. Хащенко |
Важливо!
Реформа оплати праці Оперативна інформація Єдина система місцевих петицій |