Попаснянська міська військова адміністрація

Поштова адреса для листування: 61003, м.Харків, майдан Конституції, 1, під'їзд 4

ПИТАЛИ - ВІДПОВІДАЄМО

Шановні мешканці Попасної!

Питання, які Ви порушили в рамках публікації анонсу та під час ефіру програми ТРК Донбас Онлайн «чому_так» «Говоримо про проблеми та розвиток Попасної та Попаснянського району» розглядаються в межах повноважень міської ради, і по кожному з них публікуємо відповіді та роз’яснення.

Для з’ясування деяких Ваших зауважень 02 вересня здійснені виїзди на місце, обстежені відповідні території та заплановані заходи по усуненню недоліків, якщо такі є. Це стосується питань стану дитячого ігрового майданчику по вул. Сєвєрна, амброзії в мікрорайоні «Черемушки» та пішохідного пересування по прибудинковим територіям у мікрорайоні «Мельниця».

Дитячий ігровий майданчик по вул. Сєвєрна не знаходиться у власності громади та не перебуває на балансі Попаснянського КП «СКП». В березні 2018 року, коли проводилась інвентаризація всіх майданчиків на території міста з метою передачі так званих «безхазяйних» на баланс КП «СКП» для подальшого належного утримання та обслуговування, мешканці вул. Сєвєрна відмовились від передачі на баланс комунального підприємства цього майданчику, мотивуючи тим, що самостійно його обслуговують та утримують. До речі, як показало обстеження, вказаний дитячий ігровий майданчик знаходиться в належному санітарно-технічному стані, прилегла територія та територія майданчика викошені та чисті, ігрове облаштування не має видимих пошкоджень. Тому не зрозуміло, на яких підставах в ефірі пролунало це питання.

Також 02 вересня була обстежена вся територія мікрорайону «Черемушки» та кварталу ім. Оседача щодо їх санітарного стану. Наявності амброзії або ділянок, захаращених бур’янами саме на прибудинкових територіях багатоквартирних жилих будинків чи на територіях, прилеглих до орендованих об’єктів та магазинів, не зафіксовано. Дійсно потребують чергового викошування території навколо майданчиків ТПВ, навколо колишньої котельної № 53, деякі внутрішньобудинкові проїзди та території трансформаторних електропідстанцій. Попаснянському КП «СКП» надано завдання внести в план-графік робіт викошування трави на об’єктах комунальної власності громади мікрорайону та надано припис-попередження керівництву Попаснянських електромереж ТОВ «ЛЕО» щодо необхідності обкосу територій навколо електропідстанцій. Питання залишається на нашому контролі.

Під час обстеження прибудинкових територій багатоквартирних будинків у мікрорайоні «Мельниця», мешканка якого порушила питання наявності відкритих оглядових колодців, не зафіксовано відкритих оглядових колодців. Так, є колодці накриті плитами чи дерев’яними щитами, але відкриті відсутні. Не зважаючи на це, балансоутримувачам оглядових колодців (підприємствам з водопостачання та водовідведення, газопостачання, електропостачання, зв'язку, управителям багатоквартирних будинків та Попаснянському КП «СКП») доручено провести позачергову перевірку на всій території міста та накрити відкриті оглядові колодці (якщо такі є). Питання залишається на нашому контролі.

З 31 серпня розпочаті заплановані роботи по викошуванню трави та ліквідації дикоростучої порості на кладовищі по вул. Польова (ВРЗ). Далі будуть проводитись відповідні роботи на кладовищі по вул. Красноярська (Мельниця), потім на кладовищі по вул. Потьомкіна (південна частина міста). Питання залишається на нашому контролі.

Питання безпеки дорожнього руху, а саме встановлення дорожніх знаків по вулицям Грушевського, Миру, Суворова, буде розглянуто за участю представників патрульної поліції, рекомендації яких будуть прийняті до виконання. Питання залишається на контролі.

Питання, порушене мешканкою вул. Ціолковського щодо розташування контейнерів для побутових відходів, буде розглянуто на загальних зборах мешканців за участю керівника підприємства - надавача послуг з вивезення побутових відходів. Рішення про розгляд порушеного питання на загальних зборах мешканців прийнято на підставі звернень мешканців мікрорайону з проханням не змінювати діючу дислокацію розташування майданчиків ТПВ по вул. Ціолковського. Про дату зборів буде надано оголошення.

Для прийняття рішення щодо збільшення точок зовнішнього освітлення по вул. Оборонна вивчається технічна можливість вирішення цього питання. У разі прийняття позитивного рішення роботи будуть заплановані для виконання Попаснянським КП «СКП». Питання залишається на контролі.

В одній відповіді повідомляємо заявників щодо капітального ремонту доріг. В поточному році було заплановано реалізацію проєкту з капітального ремонту асфальтобетонного покриття 11 автомобільних доріг міста. Вказаний проєкт вартістю 32 млн. грн. повинен був реалізовуватись за кошти Державного фонду регіонального розвитку (90%) та співфінансування з місцевого бюджету (10%). У зв'язку з тим, що кошти держбюджету не були виділені, у поточному році за кошти місцевого бюджету буде проведено капремонт асфальтобетонного покриття тільки по вул. Миронівська - 1,8 тис.м2, вул. Ціолковського + вул. Сонячна - 4,4 тис.м2, асфальтне покриття внутрішньоквартального проїзду в мікрорайоні «Черемушки» - 0,35 тис. м2.

Стосовно стану внутрішньоквартального проїзду від вул. Первомайська до вул. Вокзальна повідомляємо. З метою вирівнювання грунтового покриття на кінець жовтня буде заплановано відсипку проїзду асфальтною крихтою б/в. Питання залишається на контролі.

Відповідаючи на питання щодо дій міської ради стосовно зруйнованого пішохідного залізничного мосту. На початку 2014 року керівництвом ДП «Донецька залізниця» були виділені кошти і прийнято рішення розпочати будівництво нового пішохідного мосту поруч зі старим, але у зв’язку з бойовими діями роботи не були розпочаті. У 2017 році нами було відновлено листування з РФ «Донецька залізниця» ПАТ «Українська залізниця» щодо необхідності будівництва або капітального ремонту моста. Згідно відповіді ПАТ «Укрзалізниця», власник змушений призупинити розгляд цього питання, але для безпеки життя та здоров’я громадян був виконаний перший етап роботи по демонтажу пішохідного сходу №1. На початку 2018 року нами було повторно направлено лист до РФ «Донецька залізниця» ПАТ «Українська залізниця» про необхідність демонтажу аварійних пішохідних сходів №4. Вказані роботи були виконані. Також керівництво ПАТ «Українська залізниця» нас повідомило, що повний демонтаж залізобетонних конструкцій буде виконано при вирішенні питання про списання пішохідного мосту по станції Попасна. Проектування та будівництво нового пішохідного мосту по ст.Попасна на 991 км ПК5 буде здійснено не раніше закінчення на території області ООС.

Декілька заявників порушували питання необхідності будівництва та реконструкції пішохідних тротуарів. За останні три роки у місті проведені капітальні ремонти тротуарів по вулицям Миру, Первомайська, Мічуріна. В поточному році проводиться капремонт тротуару по вул. Бахмутська вартістю 1224,5 тис.грн. Ці роботи можна вважати початком діяльності з відновлення покриття для пішохідного пересування у місті. Ще потребують відновлення покриття тротуари по вулицям Миру /друга сторона/, Первомайська /друга сторона центру, ділянка від хлібозаводу в бік лікарні/, вул. Бахмутська, вул. Герцена (і це тільки центральні вулиці) і по іншим вулицям міста.

Звісно, що роботи з капітального ремонту асфальтобетонного покриття автомобільних доріг та капітального ремонту тротуарів будуть продовжуватись і в наступні роки, але, враховуючи наявне фінансування на розвиток інфраструктури комунальної власності, не можливо планувати для реалізації всі об’єкти одночасно.
Заявницею порушено питання необхідності облаштування у місті сучасної зони відпочинку з атракціонами для дітей. На реконструкцію парку ім. Калюжного необхідно не менш ніж 40 млн.грн. Загальний міський бюджет складає близько 25 млн.грн., в тому числі бюджет розвитку 4-5 млн.грн. Тобто за рахунок коштів міського бюджету найближчим часом не можливо планувати реконструкцію парку. Тому ми вишукуємо будь-які можливості по залученню інвестицій. Зокрема, з метою залучення коштів обласного бюджету нами направлялись пропозиції для включення проєкту з реконструкції парку ім. Калюжного в обласну програму по відновленню парків, але нажаль дію відповідної програми було призупинено.

Тепер питання, які стосуються міських автобусних перевезень. З часу оголошення в державі пандемії коронавірусу з метою необхідності проведення повної санітарної обробки деззасобами автобусів та враховуючи низький пасажиропотік у вихідні дні, було прийнято рішення тимчасово зупинити здійснення міських автобусних перевезень у неділю. Реагуючи на Ваші побажання, 02 вересня проведено оперативну нараду з керівництвом ПП «АТП-СП-2010», на якій досягнуто домовленостей щодо відновлення з неділі 06 вересня функціонування міських автобусних маршрутів № 101а «Мельниця-ВРЗ через поселок» та № 103 «Інтернат-ВРЗ» щонеділі з 07 години до 12 години (згідно графіку). Санобробка автобусів, які будуть здійснювати ці рейси, буде проводитись у другій половині дня.
Стосовно здійснення рейсу «чергового» автобуса о 19 годині. Подібне звернення до міської ради було наприкінці 2019 року. Реагуючи на нього, з перевізником було досягнуто домовленості відновити цей рейс (який до речі, не входить до графіку руху) за умови наявності пасажирів. Рейс виконувався два тижні, працівниками виконкому проводився моніторинг пасажиропотоку та вивчався можливий додатковий пасажирський попит. Згідно моніторинговим дослідженням, «черговим рейсом» (який здійснював їздку по маршруту «ВРЗ поселок - Черемушки - Інтернат - Мельниця» користувалось 1-2 особи, крім того, були дні, коли пасажири були відсутні зовсім. Враховуючи відсутність постійного попиту, а також пасажиропотоку, перевізник не виконує «черговий рейс».

Вартість проїзду на міських автобусних маршрутах на сьогоднішній день не змінилась і становить 5 грн. Дійсно, перевізником наприкінці липня було подано на розгляд виконкому пакет документів з розрахунками, які передбачають збільшення тарифу до 7 грн. Підставами для підвищення є збільшення (у порівнянні з квітнем 2017 року коли останній раз змінювався тариф) мінімальної заробітної плати на 12,7%, моторні оливи в середньому на 20%, шини на 13%, оренда на 10% і т.і.

Згідно вимог діючого законодавства, з метою прийняття зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб повідомлення щодо проєкту рішення про встановлення тарифу на послугу з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, було оприлюднено в міськрайонній газеті «Попаснянський вісник», на офіційному сайті міської ради. Тобто, протягом одного місяця всі бажаючі мали змогу внести свої зауваження та пропозиції в письмовому вигляді до міської ради. Крім того, з 30.07. до 20.08 проводились електронні консультації з громадськістю щодо обговорення зазначеного проєкту, під час якої всі бажаючі мали можливість залишити свій коментар в електронному вигляді. За встановлені терміни обговорення жодних зауважень, звернень, пропозицій від фізичних та юридичних осіб на адресу виконавчого комітету міської ради не надходило. Крім того, проєкт рішення та аналіз регуляторного впливу згідно діючого законодавства був направлений для перевірки до Державної регуляторної служби та Антимонопольного комітету України. Згідно процедури розгляду заяв юридичних осіб щодо встановлення тарифу на надання послуг, питання встановлення тарифу на міські пасажирські перевезення буде винесено на розгляд виконкому міської ради. Слід зауважити, що у разі, якщо економічно обгрунтований тариф не буде встановлений, згідно діючого законодавства різницю необхідно компенсувати надавачеві послуг (у даному випадку перевізнику) з міського бюджету, який не має на це фінансової можливості.

Заявниками порушено питання безпритульних собак. Слід зазначити, що з метою регулювання чисельності безпритульних тварин Попаснянська міська рада три роки поспіль проводила у місті кампанію з біостерелізації та профілактичного щеплення безпритульних собак. Згідно ст.16 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження», регулювання чисельності безпритульних тварин здійснювалось спеціалістами ГО «ЗооКонтроль» виключно методом біостерилізації. Так, у 2017 році було виділено 135 тис.грн. для проведення заходів з стерилізації та вакцинації 100 особин безпритульних собак. У 2018 році за кошти міського бюджету 135 тис.грн. та залучені кошти Генерального консульства Федеративної Республіки Німеччина в сумі 166 тис.грн. проведено стерилізацію та вакцинацію від сказу 84 особинам безпритульних собак та ревакцинацію 88 тваринам, стерилізованим та вакцинованим у 2017 році. У 2019 році за кошти міського бюджету 204 тис.грн. проведено стерилізацію та вакцинацію 65 собакам, ревакцинацію 37 особинам.

Оскільки при формуванні міського бюджету на 2020 рік бюджет розвитку був відсутній зовсім, не можливо було запланувати кошти на подальше впровадження цих заходів. Враховуючи необхідність впровадження подальших заходів щодо регулювання чисельності безпритульних тварин у 2020 році, нами проведені перемовини з керівництвом ГО «ЗооКонтроль» та досягнуто домовленості щодо впровадження Програми співпраці «Річний сервіс», яка спирається на сучасні висновки міжнародних фахівців. Така програма системно та планово знижує кількість тварин на вулицях, бо враховує природне існування популяцій в залежності від харчової бази та слугує гуманізації відносин «тварина-людина» в суспільстві.

ГО «ЗооКонтроль» в рамках Програми «Річний сервіс» серед заходів з стерилізації, вакцинації та ідентифікації пропонує декілька новацій для поліпшення ефективності роботи щодо поводження з безпритульними тваринами, серед яких: прийняття на себе відповідальності, як юридичної так і матеріальної, за інциденти з бездоглядними тваринами, при яких постраждала людина; моніторинг чисельності бездоглядних тварин, стану їх здоров'я з метою реальної оцінки існуючої проблеми, виявлення наявних загроз для здоров'я населенню міста; наявність підрозділу «Служба швидкого реагування», який буде забезпечувати розслідування інцидентів, невідкладне виконання заходів щодо усунення небезпеки життю і здоров'ю людини; взаємодія з МОЗ, МНС, державними закладами ветеринарної медицини; спільне з Нацполіцією патрулювання вулиць; реагування на звернення мешканців щодо порушення норм утримання тварин власниками, які завдають незручності іншим мешканцям міста; наявності агресивних тварин, лікування травмованих тварин, корегування поведінки агресивних особин; широка роз’яснювальна та консультативна робота з населенням у частині поводження з тваринами.

З метою впровадження програми гуманного поводження з бездоглядними собаками «Річний сервіс» виконком міської ради вишукує фінансові можливості, в тому числі, звернувся до керівництва Попаснянської райдержадміністрації з проханням виділити з районного бюджету необхідні кошти.

Шановні Попасняни! У разі, якщо на Ваш погляд відповідь потребує доповнення або уточнення, будь-ласка, звертайтесь до виконкому міської ради (т. 2-10-89, к-т 231). Завжди готові до спілкування та розгляду Ваших пропозицій та зауважень.

Важливо!
  • Надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони, Державної прикордонної служби України
  • Просимо надавати інформацію про цивільних громадян Попаснянської територіальної громади поранених/загиблих внаслідок ворожих обстрілів для передачі Міжнародному Комітету Червоного Хреста.
  • До уваги внутрішньо-переміщених осіб Попаснянської міської територіальної громади
  • Як вберегтися від коронавірусу
  • Що робити при надзвичайній ситуації


  • Робоча група з розробки Стратегії Попаснянської ОТГ

    Реформа оплати праці

    Реформа оплати праці

    Оперативна інформація

    Оперативна інформація

    Єдина система місцевих петицій

    Електронні петиції